Cinek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 14:19, 24 Maj 2008 |
|
Spelle:
LVL: 1, Hand: osobiście polecam ten czar, zamiast Dark Ray chyba że ktoś chce walić wieksze hity i tylko na prosto to już sami wybierajcie.
LVL 1, Counter: tu są dwie opcje, albo zostawić w spokoju i nie podnosić, albo podnieść na 5 lvl
LVL 1, Slow Down: bardzo dobry czar zżerający tylko 1 ap. Na początku warto podnieść go na 2 lvl, żeby móc zabierać 1-2 ap. Później jak najbardziej wymaxować.
LVL 9, Dark Ray: alternatywa dla Hand. Czar owszem, ma większe obrażenia i jedną kratkę więcej zasięgu, ale ma jedną, bardzo dużą wadę. Można bić tylko po linii.
LVL 13, Teleportation: kolejny czar warty uwagi. Na początku go nie tykamy, lecz używamy (niestety tylko raz w jednej grze). Jeśli bardzo potrzebujemy, podnosimy na 2 lvl, żeby mieć większy zasięg.
LVL 21, Xelor Sandglass: Czar działający tylko po linii, ale: można nim bić przez przeszkody, zabiera AP, na 5 lvlu kosztuje tylko 2 AP (Hand + Xelor Sandglass kombo). Maxujemy.
LVL 26, Temporal Dust: Jedyna obszarówka Xelora. Później maxujemy.
LVL 42, Devotion: Bardzo dobry czar dodający nam oraz osobom stojącym w jednej linii z nami AP (5 lvl +2), działający przez 2 tury, i na 5 lvlu zabierający tylko 2 AP. Maxujemy.
LVL 48, Flight: Czar przesuwający nas o jedno pole. Duża szansa na CF na 1 lvlu. Dwie opcje. Maxujemy lub zostawiamy w spokoju. Lecz polecam zostawić, mamy na co wydawać SP.
LVL 60, Blinding Protection: Cudowny spell. Zmniejsza szansę na stratę AP, oraz odbija obrażenia. Lecz mamy lepszy smile.gif
LVL 70, Mummification: Jeszcze bardziej cudowniejszy spell. Zmniejsza szansę na stratę AP o 100% (!), redukuje obrażenia o 15 + dodatkowo jeszcze redukcja pochodzi od ilości inteligencji (!), dodaje obrażenia (!). Jedyny minus to to, że zabiera 2 MP na jedną ture <-- pff, co to dla nas smile.gif Maxujemy oczywiście.
Wyżej opisane czary są czarami Xelora godnymi uwagi. Resztą nie zawracajcie sobie głowy.
Hammer Skill: Skill, który tez na prawdę warto wymaxować. Na Shice kostuje około 100.000 - 120.000 kamas.
Kolejnośc boostowania:
1-11 - Hand lub Dark Ray
11-21 - Zbieramy na Xelor Sandglass
21-31 - Hammer Skill
31-41 - Zbieramy na Devotion
42-52 - Temporal Dust
52-60 - Slow Down/Teleportation
60-70 - Zbieramy na Mummification
70-80 - Slow Down/Teleportation
80-105 - zbieramy aby wcisnąć na 6 lvl: Hand, Hammer Skill, Slow Down, Xelor Sandglass, Temporal Dust
Dalej sobie poradzicie smile.gif
W co się ubrać?:
1-20 - Young Adventurer Set, kosztuje około 40.000 kamas (można i taniej)
20-38 - Gobbal Set, bardzo dobry set, perf dodaje 100 inteligencji, 145 życia oraz 15% większe obrażenia!
38-xx - Prespic Set. Set, który będzie nam służyć baaardzo długo. Perf dodaje 80 Wisdom + można założyć Harmony (+15 wis, +15 int), Silimelle's wedding ring (+25 wis, koszt około 150.000 kamas).
42 - Zakładamy jako broń Cerberusa.
Później to zakładać Red Scara Set + Fire Kwak mix (jakieś inne walki prócz expienia, np. obrona perca, pvp czy items hunt)
Expienie:
1-11 - Inc
11-26 - Najlepiej poszukajmy nowych kolegów którzy by pomogli wbić ten lvl. Samemu tez można, lecz będzie wolniej (np. gobbale)
26-38 - Polecam boary i prespiki.
42 - mamy już Hammer Skilla na max oraz Devotion (możemy używać 2 razy Cerberusa) i już będziecie wiedzieli co robić wink.gif |
Post został pochwalony 0 razy
|
|